Natalie H's presentation!

Shenare folks! 
Jag hetar alltså Natalie Helander och är 16 år.
Går på Ållebergsgymnasiets Vård- och omsorgs program och trivs oerhört bra i klassen, med både klasskompisar och lärare. Jag valde denna linjen för att jag vill jobba med någon sorts av människor, inom äldrevården,funktionshindrade, hemtjänsten, på apotek, vårdcentralen osv. Denna linjen är såpass bred och kan erbjuda mig detta.
Jag har nog inte riktigt funderat ut exakt vad jag vill göra efter skolan så jag kommer läsa högskoleprofilen, vilket menas med att jag kommer kunna jobba efter gymnasiet men även läsa vidare på högskola om jag vill det.
Efter den här utbildningen kommer man ut som undersköterska och det finns i stort sett en garanterad jobbplats i och med att så många som jobbar inom vården nu går i pension. Dom kommer skrika efter personal!

På min fritid älskar jag att umgås med vänner och familj, gå ch dra mig på stan, festa och partaja loss, sjunga och dansa, upptäcka nya saker, vara i kyrkan och vara i stallet de få gångerna jag kommer till ett. Men min familj och mina vänner är mitt allt, sen sitter jag ju gärna med läxor och så med ;).
Haha nej, nu får jag säga tack och hej för mig så kommer vi i VO-11 proppa på med blogg uppdateringar om våra skoldagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0