Christian's presentation

Tjenare Christian här.
Tänkte presentera mig så ni vet vem jag är.

Jag är 16årig kille som då går Vård och Omsorg I falköping - Ållebergsgymnasiet!
Jag valde Vård och Omsorg för att jag alltid velat bli polis för att hjälpa och förändra samhället till bättre och då denna linjen var bäst passande för just det yrket, även andra yrken inom vården!
Ållebergsgymnasiet valde jag dock för dens goda rykte, och framförallt för att det är den bästa Vård och Omsorgs utbildningen jag kunde hitta.
På fritiden gillar jag att hänga med kompisar och lira lite olika spel på datorn. Ahja hinner inte skriva så mycket mer, mina klasskamrater kommer skriva lite om sig själva lite senare. Cya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0