Johannas presentation

Hello!
Som ni redan förstått går jag tillsammans med resten av dessa personer på denna blogg.
Jag trivs som fisken i havet!
Johanna Abrahamsson heter jag, är 17 år och älskar att hjälpa människor, därav valde jag vård och omsorg.
Jag ångrar inte för fem öre att jag valde vård och omsorg. Jag har hamnat i den bästa klassen med underbara lärare och klasskamrater.
Jag spenderar mycket av min tid utanför skolan med min pojkvän och mina underbara vänner. Lever livet till fullo!
Det bästa med programet är väl att man blir undersköterska när man gått klart, och man får nästan garanterat jobb. Sen har man också chans att få 5000 kr om man får körkort under tiden man går i skolan *hihihhi*
Om du vill göra nått bra för både dig och alla andra, välj vård och omsorg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0